Обмін та повернення

Покупці нашого інтернет-магазину (http://www.eraba.com.ua/) мають право повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, а також наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення. У разі виявлення неповної комплектації чи пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар та відмовитись від його отримання.
Якщо товар не був перевірений при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь.

Порядок та правила обміну та повернення товару належної якості

Обмін та повернення товару належної якості провадиться відповідно до основних вимог, перелічених у Законі України «Про захист прав споживачів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12), а саме:

Також звертаємо увагу на список товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0 %BF):

Якщо всі умови для обміну або повернення товару належної якості виконані і товар не відноситься до товарів, які не підлягають обміну або поверненню, необхідно:

  1. Звернеться в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
    - за допомогою месенджерів Viber, Telegram (відповідний віджет розташований у правому нижньому кутку сторінок сайту) (робочий час контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00, у суботу та неділю з 10:00 до 18:00).
  2. Завантажити та заповнити «Заяву на обмін або повернення товару».
  3. Надіслати товар разом із заповненою заявою.
  4. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашим консультантам.

Порядок та правила обміну та повернення товару неналежної якості

У разі придбання покупцем товару неналежної якості для обміну та повернення мають бути виконані такі вимоги:

Якщо всі умови для обміну або повернення товару неналежної якості виконані, необхідно:

  1. Звернеться в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
    - за допомогою месенджерів Viber, Telegram (відповідний віджет розташований у правому нижньому кутку сторінок сайту) (робочий час контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00, у суботу та неділю з 10:00 до 18:00).
  2. Завантажити та заповнити «Заяву на обмін або повернення товару».
  3. Надіслати товар разом із заповненою заявою.
  4. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашим консультантам.

Відмова в обміні та поверненні товару

Звертаємо увагу, що покупцю може бути відмовлено в обміні та поверненні товару у разі:

Порядок повернення коштів

Повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості та протягом 14 днів у разі обміну або повернення товару неналежної якості.

Повернення коштів здійснюється на банківський рахунок, який вказується покупцем у заяві на обмін та повернення.

Додаткові комісії з переказу коштів лягають на покупця.

Сторона, що покриває транспортні витрати

Транспортні витрати по поверненню та обміну товару відбуваються за рахунок покупця.

Продовжити