Відгуки про товари та сервіс компанії, які користувачі залишають на сайті, потрібні для передачі реального досвіду використання та рекомендацій від покупців іншим потенційним покупцям. Для того, щоб ця передача здійснювалася максимально точно та правильно, запроваджено перелічені далі порядки та правила публікації.
1. Порядок публікації відгуків
Публікація будь-якого відгуку користувача на сайті відбувається відповідно до такого порядку:
1.1. Залишити будь-який користувач на сторінках товарів, скориставшись спеціальною формою відгуків.
1.2. Усі відгуки проходять попередню модерацію перед публікацією – перевірку на відповідність встановленим правилам публікації. Період модерації може тривати до 3 днів з моменту відкликання.
1.3. Для публікації відгуки мають відповідати встановленим правилам публікації. У разі невідповідності правилам публікації відгуки блокуються та видаляються адміністрацією сайту.
2. Правила публікації
На сайті заборонено публікацію відгуків наступного змісту:
2.1. Не мають прямого і безпосереднього відношення до товару, замовлення або сервісу компанії, що обговорюється.
2.2. Засновані не на власному досвіді користувача, а на думці інших людей, чуток, що містять непідтверджену або неактуальну інформацію.
2.3. Критичні відгуки про товар, замовлення чи сервіс компанії без чітких об'єктивних аргументів та вказівки реальних причин негативного відношення.
2.4. Заклики до дій, які можуть призвести до втрати гарантії на придбаний товар.
2.5. Написані сторонніми особами від імені адміністрації сайту, виробника чи постачальника товару.
2.6. Реклама товарів або послуг, комерційних пропозицій, номерів телефонів, посилань на сторонні сайти, адрес електронної або звичайної пошти, пропозиція про купівлю або продаж чогось.
2.7. Повідомлення, повністю написані великими літерами, транслітерацією, безглузде поєднання літер, фрагменти "HTML", "PHP" або "SQL-кодів", а також уривки з літературних творів.
2.8. Особисті образи, лайка, повідомлення, що містять судження або думки, які принижують честь, гідність, ділову репутацію, у тому числі, висловлені в грубій, принизливій або непристойній формі.
2.9. Розпалювання міжрасової, міжнаціональної, міжетнічної ворожнечі, а також повідомлення дискримінаційного характеру, включаючи дискримінацію окремих осіб або груп осіб за статтю, віком, расою, національністю та будь-якими іншими ознаками.
2.10. Конфіденційна інформація, в тому числі, і дані третіх осіб (таких як адреси, серії та номери паспортів, посвідчень водія, військових квитків, ідентифікаційних кодів тощо).
2.11. Заклики до порушення чинного законодавства, зміни державного устрою та подібний екстремістський зміст.
2.12. Контент сексуального характеру, включаючи еротичний чи порнографічний зміст.
3. Права адміністрації
Адміністрація має право на свій розсуд застосовувати такі дії щодо відгуків та користувачів, які порушують ці правила публікації:
3.1. Блокувати та видаляти відгук на сайті без попередження.
3.2. Редагувати відгук, включаючи видалення або зміну частини вмісту, що не відповідає описаним вище правилам публікації.
3.3. Обмежувати функціональні можливості роботи з сайтом, включаючи блокування та видалення профілю користувача.
Продовжити