Часті запитання та відповіді на них

Тут ви знайдете відповіді на найчастіші питання щодо оформлення замовлення, доставки та оплати, а також багато іншого. Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви завжди можете задати їх нам у чаті.

Запитання щодо оформлення замовлення
Що робити, якщо не вдається оформити замовлення на сайті?

Повідомте про складність нашим консультантам будь-яким зручним для вас способом. Ми допоможемо вирішити вашу проблему або приймемо замовлення в чаті (віджет для виклику чату розташований у нижньому правому кутку сторінок сайту).

На сайті представлено весь актуальний асортимент продукції Erayba. Якщо певний продукт відсутній на сайті, то він не поставляється або знятий з виробництва.

Купити продукцію, що цікавить вас, ви можете декількома способами:
- на сайті самостійно оформивши замовлення на сайті через кнопку «Купити»;
- у чаті компанії, написавши нашим консультантам.

Ми обов'язково доставимо необхідний товар для вас, якщо він не знятий з виробництва та присутній на складах постачальників в Україні чи Європі. Якщо ж його знято з виробництва і закінчилося на складах, то доставити його ми не зможемо.

Ціна залишається такою, якою була на момент замовлення протягом 2-х діб. Якщо замовлення не підтверджується протягом цього часу або не забрано з відділення служби-перевізника, замовлення вважається анульованим і може переоформитися тільки за новою актуальною ціною.

Винятком із цього правила можуть бути лише випадки, коли неправильна ціна викликана технічним збоєм роботи сайту.

Відсутність кнопки «Купити» означає, що вибраний товар недоступний для покупки. Зазвичай це відбувається, коли він закінчився на складі магазину і не може бути відправлений покупцю на даний момент.

Питання щодо доставки

Написати нам. Повідомлення могло не дійти через безліч технічних причин, у тому числі й не залежних від нас. Після звернення консультанти продублюють повідомлення будь-яким зручним для вас каналом зв'язку.

Потрібно написати нам. Зробити це потрібно у присутності кур'єра чи співробітника служби-перевізника. Тоді ми зможемо максимально швидко вирішити ситуацію, що склалася, і доставимо вам новий товар у належному стані.

Замовлення покупців знаходяться у відділенні 4 дні. На 5-й день посилка автоматично починає готуватися до зворотної доставки відправнику. Якщо вам потрібно продовжити час зберігання посилки – повідомте консультантам магазину про таку потребу.

Якщо умови доставки вашого замовлення не передбачають повністю безкоштовної доставки, то при оплаті готівкою служба-перевізник може стягнути додаткову комісію у розмірі 20 грн. + 2% від суми, що пересилається. Уточнюйте цю інформацію під час оформлення замовлення.

На жаль, на даний момент ми працюємо лише онлайн. Доставка замовлень здійснюється зі складів в Україні та Європі на відділення служб-перевізників або ж на адресу покупця.

На жаль, за умовами роботи служб-перевізників посилка по одному номеру є цільною і не може бути поділена. Ви можете відмовитись від неактуального замовлення та оформити нове замовлення.

Придбання продукції на нашому сайті має на увазі повний сервісний супровід. З цієї причини ми працюємо лише територією України, крім АР Крим та зон військового конфлікту.

Написати нам. Ми страхуємо всі посилання на повну вартість. Якщо посилка була втрачена або з якоїсь причини відсутня у перевізника – ми протягом кількох днів надішлемо вам нову посилку.

Питання щодо оплати

Сплатити замовлення можна за допомогою готівки або банківською карткою при отриманні у відділенні служби-перевізника або кур'єру.

Після оплати замовлення у вас залишаються два документи, які підтверджують покупку: рахунок-фактура від магазину та документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання, яке погашається лише після отримання товару покупцем.

Таким чином, ваші інтереси захищаються поліцією, законом «Про захист прав споживачів» та «Товариством захисту прав споживачів».

При оплаті картками Visa та Mastercard платіжною системою стягується комісія у розмірі 2.2% від суми замовлення. Додаткова комісія може стягуватися тільки з боку вашого банку та за умовами обслуговування вашої картки.

На більшості відділень «Нова Пошта» є термінали для оплати банківськими картками. При сплаті карткою на відділенні, як і при сплаті готівкою, «Нова Пошта» стягує комісію у розмірі 20 грн. + 2% від суми, що пересилається, а також можливі додаткові комісії з боку вашого банку.

Ні, наш магазин не платник ПДВ. Зважайте на це при оформленні оплати на юридичну особу з оплатою замовлення за розрахунковим рахунком.

Сплатити замовлення онлайн можна будь-якою карткою міжнародних платіжних систем Visa та Mastercard. Але просимо звернути увагу на можливі обмеження щодо переказу коштів в іншу країну з боку вашого банку, а також додаткові комісії при конвертації валюти.

Продовжити